Kissed By A Dolphin - Reisverslag uit Fort Myers Beach, Verenigde Staten van Paul en Sophie - WaarBenJij.nu Kissed By A Dolphin - Reisverslag uit Fort Myers Beach, Verenigde Staten van Paul en Sophie - WaarBenJij.nu

Kissed By A Dolphin

Door: Sophie

Blijf op de hoogte en volg Paul en Sophie

29 Juni 2015 | Verenigde Staten, Fort Myers Beach

Gisterochtend vertrokken we al vroeg uit Key West, terug richting Miami. Bij de laatste Key, Key Largo, had ik gereserveerd om een kiss by a dolphin te krijgen. In de bloedhete zon kregen we uitleg over de anatomie en dergelijken over dolfijnen. En toen was het eindelijk zover! Ik liep mee met een trainer die me uitleg gaf over hoe het zou gaan, terwijl Paul achterbleef om foto's te maken van een afstandje. Ik moest knielen op een vlot terwijl de trainer de dolfijn riep. Het was de baby! Isaac van vier jaar oud. Ik hield mijn handen op, waar hij zijn hoofd op parkeerde. Met m'n domme hoofd keek ik de hele verkeerde kant op voor de foto, maar gelukkig werd me verteld dat ik om moest draaien. Pfoe. Hij deed nog een paar andere kunstjes (geluid maken, zwaaien, dansen) en ik mocht hem aaien. Lief! Is mijn wens die ik als kind al had ook eindelijk in vervulling gegaan!

Het was een erg lange reis naar Ft. Myers Beach. Eerst helemaal terug naar Miami en vervolgens de hele staat nog oversteken naar het westen. De I-75 is een lange, saaie, rechte weg. Niet in slaap vallen was voor ons allebei nog lastig, maar gelukkig zitten er ribbels aan beide kanten van de rijstrook. Onderweg begon het nog te stormen en te regenen, the Florida way. Ruitenwissers mochten niet baten, maar we zijn gelukkig levend aangekomen.

We hebben weer een mooi hotel met vriendelijk personeel. We reden nog even langs de supermarkt voor wat boodschappen en begonnen aan het diner - mac & cheese en mini pizza's uit de magnetron. 's Avonds liepen we nog even het strand op, maar na het zien van een krabbetje durfde Sophie niet meer. Morgen weer een dag.
Vanochtend lekker uitgeslapen na de reis van gister, waarna we een plan moesten maken. Een manatee trip leek beter 's ochtends, dus die hebben we maar naar morgen geschoven. Een trip naar de mall it is! We zijn allebei goed geslaagd en hebben de dingen kunnen kopen die we wilden. Paul heeft mooie nieuwe Vans en ik heb eindelijk een nieuwe zonnebril kunnen vinden.

Onderweg naar huis wilden we gaan eten bij de Wendy's, dus dat deden we. Paul nam een Baconator (het ziet eruit zoals je zou verwachten, 940 calorieen, alleen maar vlees). Ik nam een bescheiden Junior Cheeseburger, die niet genoeg bleek te zijn. Verderop dus maar besloten langs een McDonalds te rijden om een bakje nuggets te delen. We bestelden een 6 piece chicken mcnugget, wat uitkwam op 8 dollar. Best duur. Bij het raam bleek het nog niet klaar, dus we moesten parkeren. Kwam de medewerker naar ons toe met een hele zak. Zes bakjes met elk 10 McNuggets. Ok doei. We hebben ons best gedaan, maar na elk 1 bakje zaten we toch echt tjokvol. Nu staan er nog 40 McNuggets op ons te wachten. :-(

Straks nog even het strand op, de sunset bekijken en misschien het zwembad nog in. Wifi is hier trouwens niet heel fantastisch, vandaar de late blog.

Tot snel weer, hopelijk!
Paul en Sophie

  • 29 Juni 2015 - 08:43

    Inge:

    Goedemorgen vakantiegenieters!
    Fantastisch je avontuur met de dolfijn!! Never forget your dreams, weet je nog?
    Slim om gisteren te gaan winkelen, vandaag is de $ misschien al een stuk duurder.
    Veel plezier vandaag met die lelijke manatees!!
    Inge xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paul en Sophie

Actief sinds 21 Juni 2015
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 38627

Voorgaande reizen:

09 September 2022 - 01 Oktober 2022

Florida to New York 2022

09 Juni 2022 - 19 Juni 2022

Mexico 2022

04 Oktober 2021 - 15 Oktober 2021

Curaçao 2021

13 September 2020 - 23 September 2020

Oostenrijk 2020

26 Februari 2020 - 02 Maart 2020

Avetts at the Beach 2020

15 September 2019 - 29 September 2019

Maleisië 2019

14 September 2018 - 01 Oktober 2018

Florida 2018

18 Juni 2017 - 09 Juli 2017

Oregon 2017

16 Augustus 2016 - 23 Augustus 2016

Sverige 2016

22 Juni 2015 - 13 Juli 2015

Florida 2015

Landen bezocht: