PCB - Reisverslag uit Panama City Beach, Verenigde Staten van Paul en Sophie - WaarBenJij.nu PCB - Reisverslag uit Panama City Beach, Verenigde Staten van Paul en Sophie - WaarBenJij.nu

PCB

Door: Sophie

Blijf op de hoogte en volg Paul en Sophie

27 September 2018 | Verenigde Staten, Panama City Beach

Hallo weer, allemaal!

Gister geen blog, maar gister was ook niet zo heel boeiend. We waren van Orlando naar Tallahassee gereden, zodat we vandaag rustig aan naar Panama City konden rijden. We kwamen nog door Ocala, een plek waar een aantal van onze favoriete bands vandaan komen en waar liedjes over geschreven zijn. Daar stopten we wat donuts naar binnen.
Het hotel in Tallahassee was alleen niet heel prettig - vies en natuurlijk geen wifi. Voor de trouwe volger, het had veel weg van Wow Resort in Orlando 2015, maar dan nog met een te actieve hond boven ons met te lange nagels. :-)

Vanochtend gingen we dus zo snel mogelijk richting Blountstown, waar we gingen lunchen met mijn Amerikaanse moeder. We gingen naar de plek met de lekkerste burgers in Blountstown en genoten daar van een heerlijke lunch en van elkaar. Het afscheid was weer niet prettig, maar het was zo goed om haar weer te zien!

Daarna gingen we en route naar Panama City Beach, een vrij toeristische maar ook gezellige plaats. Ze hebben hier een buiten-winkelcentrum waar ook veel te doen is, het lijkt wel een beetje Europees. Verder ligt alles aan het strand, dus het is een leuke en populaire bestemming.

We hebben hier een veel mooier en schoner hotel waar we onze laatste dagen van de vakantie gaan doorbrengen. We kwamen er ook achter dat we hier Amerikaanse Netflix hebben met een veel groter aanbod, dus we hebben een pizza gehaald en lekker filmpies gekeken die we thuis niet hebben.

Tot morgen!

• 27 September 2018 - 05:10

Inge:

Weer veilig geland in Panama City na de vele mijlen die jullie er op hebben zitten, fijn! Nu nog een paar dagen lekker rustig aan genieten aan de Golf van Mexico?
    Leuk dat jullie nog geluncht hebben met Lazelle! Ze had mij dat al laten weten, de schat. Je boft maar met zo'n geweldige extra moeder. Echt een rijkdom.
    Geniet de laatste dagen van Amerika, zon, zee en strand. Nog even uitrusten nu het kan!
    Liefs uit Julianadorp!