China Town - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Paul en Sophie - WaarBenJij.nu China Town - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Paul en Sophie - WaarBenJij.nu

China Town

Door: Sophie

Blijf op de hoogte en volg Paul en Sophie

18 September 2019 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo!

Vandaag was niet een hele bijzondere dag, maar we kunnen niet een dag voorbij laten gaan zonder te schrijven! We hadden weer ontbeten in het hotel en zijn daarna vertrokken naar China Town. Weer met openbaar vervoer trouwens, dat is hier goed te doen (en kost nog geen euro per keer, met z’n tweeën).

Eenmaal in de buurt van China Town gingen we naar Central Market, dat is een overdekte markt. Overdekt is beter, want: airco! Het is hier buiten echt vies warm, naast de smog is het ook gewoon heel vochtig en benauwd, terwijl de zon dus niet echt schijnt. In de markt hadden we afgesproken met een oud-collega van Paul, Dylan en zijn vriendin die ook toevallig in Kuala Lumpur zijn. Samen hebben we geluncht bij een restaurantje, wat erg gezellig was. Wel heel vreemd om mensen die je kent aan de andere kant van de wereld te zien, maar maakt het weer leuk.

Daarna scheidden onze wegen met Dylan en zijn wij China Town verder gaan verkennen. Dit viel best wel tegen. Het was er erg vies, er was niets leuks en we kwamen iemand tegen die ons (denken wij) wilde beroven. Snel doorgestapt naar het volgende station en vanaf daar maar weer teruggekeerd.

Nu even relaxen in de hotelkamer en genieten van de gefilterde lucht. Morgen gaan we verder naar de volgende plek in Maleisië. Daar zijn we wel aan toe – steden zijn misschien niet ons ding. Liever iets meer natuur/avontuur!

Groetjes en hopelijk tot morgen!
Paul en Sophie

• 18 September 2019 - 15:26

Remco:

Beter hoor, weg uit die smog. Hopelijk morgen weer wat frisse lucht.
    Veel plezier.

• 18 September 2019 - 17:06

Angela:

Kan ik me iets bij voorstellen! Lekker de natuur in en mooie dingen bekijken. Zal het iig aanvaardbaar zijn qua warmte, want die smog maakt het vast alleen maar erger

• 18 September 2019 - 17:21

Inge:

Neeeeee, geen dagje overslaan hoor met schrijven. Blijf bloggen ajb.
    Altijd leuk zo'n ontmoeting ver van huis. Leuke foto ook.
    Jammer van die smog, maar jullie zijn inmiddels geacclimatiseerd en kunnen morgen lekker de wildernis in. Dat is beter dan een stad. Zijn wij helemaal met jullie eens.
    Succes met ademen en tot morgen!