Wat langer op Langkawi - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van Paul en Sophie - WaarBenJij.nu Wat langer op Langkawi - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van Paul en Sophie - WaarBenJij.nu

Wat langer op Langkawi

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul en Sophie

24 September 2019 | Maleisië, Langkawi Islands

Hoi allemaal!

Dit keer ging de weg het vroegst van alle dagen van de vakantie. 6:00u hadden we besloten om op te staan zodat we nog snel even wat konden ontbijten en dan gauw wegwezen. Paul was al eerder wakker zelfs, met niet zo vriendelijke dank aan de minaretten...

De chauffeur die ons van het hotel naar de ferry bracht was prima op tijd, alleen het uitchecken duurde wat langer. Waarschijnlijk in de war omdat we een dag eerder weg gingen. De ferry verliep zelf echt heel smooth. Binnen ongeveer 2 uur waren we van Penang naar Langkawi.

Op Langkawi stond een vriendelijk vrouwtje al klaar, dit keer stond zelfs Sophie op het kaartje vermeld. Ze leek wel blijer om ons te zien dan wij haar! Zij bracht ons naar de laatste stop van deze reis: Holiday Villa Langkawi. Het hotel ligt pal aan het strand en heeft nog een mooi zwembad ook. Wij kunnen ons hier wel een paar dagen zoet houden. Misschien gaan we nog snorkelen, misschien nog een natuurpark bezoeken, maar wat we vooral gaan doen is ontspannen.

Daarmee sluiten we ook de blog af voor deze vakantie.

Terima kasih voor het meelezen + reageren allemaal! Very much appreciated! Tot volgend jaar :)

Sophie & Paul

• 24 September 2019 - 17:22

Angela En Ruud:

O wat heerlijk, nog een paar dagen niksdoen! Kun je daar niet ook duiken Paul? Rust lekker uit en geniet er nog van. xxx

• 24 September 2019 - 17:37

Rick:

Geniet lekker van jullie laatste daagjes, en veel plezier met wat jullie ook besluiten te gaan doen of niet doen

• 24 September 2019 - 18:22

Remco:

Heerlijk dat het zo smooth is verlopen. Geniet er nog van, hier is het donker en grijs..
    Fijn dat we jullie mochten volgen.

• 24 September 2019 - 20:30

Inge:

Dat klinkt helemaal goed; aan het strand plus zwembad. Wat wil je nog meer? Heel fijne dagen gewenst! Geniet ervan en relax lekker een paar dagen daar.
    Wel jammer dat we geen blog meer kunnen lezen elke dag! Ik heb heerlijk mee genoten van jullie belevenissen! Dank daarvoor!

• 25 September 2019 - 19:51

Marijke:

Lekker nog even ontspannen aan het strand. Jullie hebben veel mooie dingen gezien en beleefd, dus nu even in de relax-stand. Groetjes vanuit een regenachtige walnoten/perenboomgaard nabij het stadje Buren. Aad en Marijke