Een dag om snel te vergeten - Reisverslag uit Paulsboro, Verenigde Staten van Paul en Sophie - WaarBenJij.nu Een dag om snel te vergeten - Reisverslag uit Paulsboro, Verenigde Staten van Paul en Sophie - WaarBenJij.nu

Een dag om snel te vergeten

Door: Sophie

Blijf op de hoogte en volg Paul en Sophie

23 September 2022 | Verenigde Staten, Paulsboro

Hoi allemaal! Wat is het toch een verwennerij om met jullie reacties wakker te worden, dank daarvoor!!

Wij deden vanochtend de uitgebreide ochtendroutine, wat bestaat uit douchen en zelfgemaakte wafels. Smullon! Daarna begon onze route, die vandaag wel 4 staten in beslag nam! We begonnen in Maryland, reden door Pennsylvania en Delaware tot in New Jersey. We beleefden daar weinig spannends, behalve het welcome center in Delaware wat het Biden Welcome Center heet. Blijkbaar komt Biden hier vandaan, maar het welkomstcentrum was net zo kansloos als Biden zelf. Maar goed, een lege blaas is ook wat waard.

Het plan was om morgen naar een Braves-game te gaan, want ze spelen de komende dagen tegen de Phillies hier in Philadelphia terwijl wij hier ook zijn. We zijn inmiddels fan van de Braves en gisteravond dachten we yolo (you only live once), we gaan gewoon 2x want we zijn er 2 avonden. Dat vond het universum blijkbaar geen goed idee, want het werd een hele slechte wedstrijd. We hadden van tevoren gezorgd voor Braves-outfits (Paul een shirt, ik een jersey en allebei een pet) en voor het eerst deze vakantie de lange broeken van stal gehaald. Voor de zekerheid ook maar de truien en de dekentjes mee, wat hebben we die nodig gehad. De wedstrijd begon ook erg slecht, waardoor we het niet erg vonden om de Braves-tenues te bedekken met een jas of deken. Ik geloof dat het rond de 5e inning 9-0 stond en ik mijn pet zelfs maar af heb gedaan. Wat een armoe, hopelijk gaat het morgen beter. We hebben het wel erg leuk gehad ondanks de kou! Zelfs nog gejuicht voor de tegenpartij, want yolo, ze deden het goed.

Toch nog best een lang verhaal over een dag van niks, hopelijk is het morgen beter. Groetjes van ons uit Philadelphia (alhoewel de camping nét in New Jersey ligt).

• 24 September 2022 - 08:05

John En Nanny:

Wel weer een mooi verhaal. Jammer dat de wedstrijd tegen viel. Wat wij begrijpen vandaag weer naar een wedstrijd. Wij hopen dat jullie deze keer de brave outfits met trots kunnen dragen. Haha. Heerlijk zo'n reis met allerlei diverse items. Stad, natuur, sport

• 24 September 2022 - 08:14

Inge:

Maar jullie zagen er wel cool uit! En als de tegenpartij wel goed speelt, is het evengoed leuk te kijken en van het Amerikaanse publiek te genieten.
    Vanavond winnen ze misschien weer (hopelijk zetten ze Strider op de heuvel).
    Have fun!

• 24 September 2022 - 08:33

Angela En Ruud:

Zo te zien was het ook niet erg druk. Toch altijd leuk zo’n wedstrijd, al was het alleen maar om op te gaan in the American way of life. En je hebt tenminste weer wat extras om aan te trekken. Keep having fun!

• 24 September 2022 - 11:08

Anne En Mitchell:

Hopelijk brengen jullie geen ongeluk!

Wij duimen met jullie mee voor de overwinning vanavond

Xox