SKP - Reisverslag uit Leesburg, Verenigde Staten van Paul en Sophie - WaarBenJij.nu SKP - Reisverslag uit Leesburg, Verenigde Staten van Paul en Sophie - WaarBenJij.nu

SKP

Door: Sophie

Blijf op de hoogte en volg Paul en Sophie

10 September 2022 | Verenigde Staten, Leesburg

Good morning, campers!

We werden vanochtend om 4:00 lokale tijd wakker, want thuis was het natuurlijk al wel wakker-worden-tijd. Toch maar besloten om door te slapen om in het ritme te komen - dat was wel nodig. We waren erg moe na zo'n lange dag reizen.

We schoven aan bij het "complimentary breakfast", wat natuurlijk erg weinig voorstelde. Wel heb ik een wafel gemaakt in zo'n apparaat wat je moet ronddraaien, iets wat ik altijd al eens wilde doen. Het was niet echt om over naar huis te schrijven en we aten van papieren bordjes met plastic bestek, scheelt weer afwas.

11:00 was uitchecktijd, dus we hebben onze tijd volgemaakt en zijn daarna naar de Taco Bell gelopen voor wat drinken. De condens stond op de ramen dus we wisten dat de temperatuur binnen goed was. Op ons gemak teruggelopen naar het hotel en een Uber besteld. Ideaal! Winston (heeft een dochter die Sophie heet!) bracht ons naar Escape, ook wel Escapé genoemd in ons huishouden.

Escape Campervans zijn niet echt campers, meer vans met benefits. Er zit een bed in en een keukentje, veel meer is het niet. De buitenkant is van elke camper handgeschilderd, dat maakt het zo speciaal. Die van ons heet Doodles, op de buitenkant staan dus ook...

We togen op ons gemak naar de Walmart, waar we binnen een paar kilometer hebben afgelegd. Op een gegeven moment dachten we dat het buiten alweer donker zou zijn, zo lang waren we bezig. We verbaasden ons toch weer over hun ruime assortiment, zo hebben we cola met droomsmaak en pumpkin spice sla. Je moet er maar op komen.

We waren moe genoeg om te accepteren dat een BBQ het niet meer ging worden vanavond, dus even aan de overkant van de straat bij Sonic's Drive In een kleine bestelling gedaan. Toen we na een half uur nog niets hadden, nog maar weer op de knop gedrukt en kregen we de hele bestelling gratis. Dat maakt de $200 aan inkopen bij Walmart wel weer goed.

Iets verderop van de Walmart ligt Lake Griffin State Park, waar we de koffers hebben uitgepakt en de camper ingericht. Toch ook nog wel een klusje. Alles past gelukkig ruim en heeft inmiddels een plekje. Het park schijnt erg mooi te zijn, maar we hebben het nog niet kunnen verkennen, hopelijk morgenochtend nog even voor we naar de volgende bestemming gaan.

Iedereen trouwens hartelijk dank voor de reacties, dat is ontzettend gezellig wakker worden 's ochtends! Leuk dat jullie er een beetje bij zijn zo.

Groetjes van ons!

• 11 September 2022 - 07:58

Angela:

Wat een leuke camper!

• 11 September 2022 - 08:10

John En Nanny :

Handgeschilderd. Heel apart. Echt leuk.
    Voor ons ook weer leuk te lezen wat jullie hebben beleefd. Veel plezier

• 11 September 2022 - 08:16

Inge:

Druk dagje weer zo, maar nu is alles klaar voor onbezorgd reizen. Het is weer heerlijk om ‘s-morgens de dag te beginnen met het lezen van jullie blog! Ben erg benieuwd hoe het eerste nachtje in de Escape is bevallen en
    zou graag eens even om een hoekje willen kijken!!
    Fijne dag vandaag, geniet van elk moment!

• 11 September 2022 - 14:46

Rick:

Veel plezier met jullie fantastisch geverfde huisje op wielen, dat ie niet teveel mag afleiden van het mooie park.