Road to paradise - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Paul en Sophie - WaarBenJij.nu Road to paradise - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Paul en Sophie - WaarBenJij.nu

Road to paradise

Door: Sophie

Blijf op de hoogte en volg Paul en Sophie

25 Juni 2015 | Verenigde Staten, Key West

Goeiemorgen Nederland!

Vanochtend verlieten we, na een ontbijt van weer Pop Tarts, eindelijk Miami in zuidelijke richting. De weg naar Key West is een ervaring op zich. Eerst kom je nog door de Everglades en stukken moeras, daarna heb je overal kleine eilandjes in turkoois water. Prachtig vonden we het. Er stond ook nog een bordje dat wees op overstekende krokodillen (!) en we hebben een aantal pelikanen gespot.

Ergens halverwege de Keys kwamen we op de Bahia Honda Key, waar ik al over had gelezen. Het schijnt een van de mooiste stranden in Amerika te zijn, dus we namen de afslag en reden het State Park in. Weer een paar pelikanen en we kwamen aan bij het strand. Het was inderdaad een mooi strand, inclusief het fijne witte zand en lichtblauw water, maar er lag ook overal prikkelig zeewier. We reden nog langs een vlindertuin waar we besloten te kijken, wat cool was ook al hebben we niet 1 vlinder kunnen bezichtigen. Snel weer de koele auto in.

Eenmaal aangekomen op Key West hield de snelweg ineens op: de linkerkant van het eilandje of de rechterkant. We namen de linker, ook al hadden we natuurlijk de rechter moeten hebben. Meteen het hele eiland gezien. We checkten in bij het hotel en kregen de key van room 217. Creepy, die kamer hadden we ook al in Miami. We kijken uit over de oceaan en zitten naast het zwembad. Er zijn overal fijne restaurants op loopafstand, dus daar zijn we binnen no-time met de auto.

We houden het hier wel een paar daagjes vol :-)
Tot snel weer!
Ok doei

Paul en Sophie

• 25 Juni 2015 - 08:41

Inge:

Goedemorgen bofkonten!
    Dank voor weer een leuk verslag! Tjee wat is het daar mooi! Inderdaad paradijselijk!
    Geniet ervan!

Liefs,
    Inge xx

• 25 Juni 2015 - 12:07

John En Nanny:

is het eten lekker met slagroom en zo te zien patat maar zal wel iets lekkers zijn maak mooie fotoo"s want zien is mooier dan vertellen. dikke kus allebei.

• 25 Juni 2015 - 13:11

Remco:

Mooi zeg daar, en zulk lekker weer, hier is het nog steeds geen zomer :( Genieten maar!

Veel plezier nog.
    Remco.