Vans Warped Tour - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Paul en Sophie - WaarBenJij.nu Vans Warped Tour - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Paul en Sophie - WaarBenJij.nu

Vans Warped Tour

Door: Sophie

Blijf op de hoogte en volg Paul en Sophie

06 Juli 2015 | Verenigde Staten, Orlando

Vandaag was de dag dan eindelijk aangebroken: Warped Tour! Heel veel artiesten (stuk of vijftig?) reizen heel de Verenigde Staten door om iedere dag ergens anders op te treden. Het is een behoorlijk groot festival - er zijn een stuk of acht podia en daar omheen zijn nog allemaal kraampjes van iedere artiest. Een heel spektakel dus. We kenden het allebei al jaren en een paar maanden geleden zochten we voor de grap op of en wanneer ze langs Florida komen. En ja hoor! Vandaag in Orlando, net als wij.

Voordat we uberhaupt aankwamen bij Warped Tour vanaf de auto waren we al bezweet. Eenmaal binnen kochten we een schema met de tijden van de artiesten van vandaag. Er waren best veel die we wilden zien, maar uiteindelijk hebben we maar een stuk of drie shows bijgewoond. Het was zo verschrikkelijk heet. 40 graden, in de volle zon tussen de mensenmassa's. Heerlijk. We zijn na een uur of drie maar teruggegaan, het was niet veel langer vol te houden. We hebben de artiesten gezien waar we voor kwamen, dus het was goed zo. Paul is nog op de foto geweest met een artiest die we zagen zitten en daar hebben we nog een leuk praatje mee gemaakt. Het was een bloedhete dag, maar wel een hele leuke ervaring. Het was het waard.

Eenmaal in de auto de airco volop blazen, maar terug bij het hotel waren we nog steeds niet helemaal afgekoeld. Meteen het zwembad ingedoken en er voorlopig niet meer uit. Wat een verschrikking, die hitte hier in Florida.

Rond etenstijd besloten we vandaag te eten bij Sonic's, een drive-in. Je parkeert je auto bij een menubord en als je bedacht hebt wat je wilt eten dan druk je op de knop en doe je je bestelling. Na een paar minuten komt er een medewerker op skeelers je je eten brengen. Lekker in de auto bunkeren en weer naar huis. Weer een unieke ervaring!

Morgen gaan we naar Kennedy Space Center! Lekker binnen. We hebben er zin in, al is het de laatste volle dag :-(
Tot snel!
Paul en Sophie

• 06 Juli 2015 - 09:32

Inge:

Poeh, ik krijg het al warm als ik het lees, 40 graden!
    Maar ja, jullie hebben weer een wens in vervulling zien gaan. Leuk!
    Veel plezier morgen bij NASA, geniet van jullie laatste dagje samen!
    Inge xx

• 06 Juli 2015 - 19:27

Marijke:

Hoi Sophie en Paul,
    Ik liep weer een paar dagen achter met jullie reisverslag. Het lukte me weer eens niet.
    Nu ben ik weer helemaal bij de les. Leuke reis en veel belevenissen. Zelfs zo'n supervies hotel is achteraf best leuk. Op het moment dat je er bent griezel je er natuurlijk van, brrrr!!
    Geniet er nog maar even van. Wel jammer dat het zo snoeiheet is, maar daar weten wij nu hier ook alles van.
    Groetjes Aad en Marijke