I-75 again - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Paul en Sophie - WaarBenJij.nu I-75 again - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Paul en Sophie - WaarBenJij.nu

I-75 again

Door: Sophie

Blijf op de hoogte en volg Paul en Sophie

01 Juli 2015 | Verenigde Staten, Sarasota

Allereerst heel erg bedankt voor de reacties! :-) vinden we heel leuk om te lezen.

Vanochtend begonnen we de dag met het inpakken van onze spullen, ontbijten (wederom met Pop Tarts en cereal, maar dit keer ook fruit die Paul gister had meegenomen!) en uitchecken bij het fijne hotel in Ft. Myers Beach.

We moesten weer die lange saaie weg hebben, de I-75, maar het viel dit keer wel mee. Onderweg nog ibissen en een enkele pelikaan kunnen spotten, blijft leuk! We aten bij een Waffle House onderweg. Een pecan waffle en een grilled cheese later zaten we weer op de weg naar Sarasota.

Eenmaal aangekomen bij het hotel kregen we een free upgrade. Ze hebben gelukkig weer een pool en we kijken uit over de marina - een haven met allemaal leuke bootjes.

Na de rest van de middag rustig aan gedaan te hebben gingen we voor het eten op zoek naar een Five Guys. Onderweg reden we langs allemaal gated communities, voor Paul een heel nieuw fenomeen. Eten bij Five Guys was zoals gewoonlijk weer ontzettend smakelijk en we zagen onderweg genoeg keuze voor eten morgen.

Daarna weer richting de Walmart, waar alles al helemaal gericht is op the 4th of July. Overal is de vlag te zien en je kan van alles kopen met grote eagles erop. Ook doen ze niet zuinig met het woord freedom. Murica! We zijn wel benieuwd naar 4 juli, dan zitten we in Orlando. Geen idee wat we moeten verwachten.

We hoorden dat het in Nederland bijna net zo heet is als hier, sterkte allemaal! We leven met jullie mee ;)
Paul en Sophie

• 01 Juli 2015 - 10:19

Remco:

Leuk blog weer ;) Jullie genieten er van. Hier begint het inderdaad warm te worden. Het kan zaterdag, volgens de weervoorspelling, tegen de 40 graden worden. Nou eerst zien dan geloven.

Veel plezier nog en ik kijk uit naar het volgende blog.
    Doei.

• 01 Juli 2015 - 11:53

Inge:

Zoooo alweer een upgrade? Lekker hoor!
    En eindelijk weer eens bij Five Guys kunnen eten. Mooi zo!
    Het is hier idd hetzelfde weer als bij jullie, maar gelukkig niet zo vochtig.
    Fijne dag weer, geniet er van!
    Inge xx