Een 8 en grotten - Reisverslag uit Grants Pass, Verenigde Staten van Paul en Sophie - WaarBenJij.nu Een 8 en grotten - Reisverslag uit Grants Pass, Verenigde Staten van Paul en Sophie - WaarBenJij.nu

Een 8 en grotten

Door: Sophie

Blijf op de hoogte en volg Paul en Sophie

30 Juni 2017 | Verenigde Staten, Grants Pass

Hallo weer, allemaal!

Gisterochtend werd ik wakker met het goede nieuws dat mijn scriptie is nagekeken en dat ik het wonderbaarlijke cijfer van een 8 heb gekregen ervoor. Ik ben in ieder geval heel blij en wil alvast iedereen bedanken die mij heeft gefeliciteerd!

We hebben rustig aan gedaan die ochtend, want we waren van plan nog een nachtje op deze campground te blijven. We raakten aan de praat met een meneer genaamd Andrew die hier op vakantie is met zijn zoon en servicedog, die heeft hij door zijn PTSS. Hij raadde ons aan om naar Cave Junction te gaan om de Oregon Caves te bezoeken, dus dit hebben we later ook gedaan.

We zijn rond een uur of 12 vertrokken naar Cave Junction, waar we het visitor's center van de Oregon Caves bezochten. Hier was niks en het was hiervandaan de bedoeling dat je nog drie kwartier reed voor de echte Oregon Caves. Lekker dan, maar we hebben het gedaan. Drie kwartier later kwamen we in het National Park (blijkbaar!) en hebben we tickets gekocht voor de rondleiding door de caves van half 2.

De tour was best wel cool - we liepen de caves door waar in 1874 een meneer per ongeluk in werd geleid doordat zijn hond erin ging door het achternalopen van een beer. Hij had hier 6 lucifers bij zich en nadat wij de caves hadden gezien zonder licht was dit best wel wonderbaarlijk. Het was mooi om de caves te zien - de rondleiding was anderhalf uur lang door de grotten. Het waren grotten van marmer en het is één van de drie open grotten in de Verenigde Staten. Sommige stukken waren opgeblazen zodat je er makkelijker door kon in de 1800's en er waren zelfs nog potloodmarkeringen te zien van mensen die er hun naam hadden geschreven toen de grot net ontdekt was. Best wel vet!

Terug naar de camping zijn we wederom bij de Walmart gestopt voor een aantal benodigdheden. Daarna weer terug naar de campground, waar Paul nog even is gaan zwemmen in de natural pools en ik rustig aan de BBQ heb opgestart. Life's good.

Tot morgen weer! :-)

  • 30 Juni 2017 - 21:14

    John En Nanny. :

    Na lezen van jullie verhalen begrijpen wij dat de zin om naar huis te gaan nog ver te zoeken is
    Geniet ervan en de leuke kaart kwam vandaag binnen.
    Grtjes van ons beide.

  • 30 Juni 2017 - 22:48

    Mounya:

    Gefeliciteerd Spook!!!! Awesome you!
    Super leuke verhalen elke keer als ik smorgens in de trein zit, onderweg naar mijn werk, waar ik acht uur lang achter mijn bureautje bedenk waar ik mijn welverdiende vakantie eens door zal brengen.... Echt superfijn dat jullie het zo mooi hebben, elke keer weer kijk ik vol bewondering naar de foto's. Ik ben erg benieuwd naar de 1000en foto's die er nog aan komen en welke nog niet gedeeld zijn.

    Bewaar de mooiste versies van de verhalen voor als jullie weer terug zijn,... Ik zal met volle aandacht luisteren en zo nog een beetje extra mee kunnen genieten.

    Ohhhh vergeet de cinnabon niet, zonder bewijs van consumptie, hoef je niet terug te komen :p

  • 01 Juli 2017 - 10:10

    Inge:

    Top! Diploma in the pocket! Alleen nog even ophalen na je vakantie! Goed vooruitzicht!
    Leuk verhaal ook weer! Een marmeren grot! Kan me er geen voorstelling van maken!
    Jullie hebben het toch ook wel gevierd hè?
    Groetjes en nog veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Grants Pass

Paul en Sophie

Actief sinds 21 Juni 2015
Verslag gelezen: 398
Totaal aantal bezoekers 38856

Voorgaande reizen:

09 September 2022 - 01 Oktober 2022

Florida to New York 2022

09 Juni 2022 - 19 Juni 2022

Mexico 2022

04 Oktober 2021 - 15 Oktober 2021

Curaçao 2021

13 September 2020 - 23 September 2020

Oostenrijk 2020

26 Februari 2020 - 02 Maart 2020

Avetts at the Beach 2020

15 September 2019 - 29 September 2019

Maleisië 2019

14 September 2018 - 01 Oktober 2018

Florida 2018

18 Juni 2017 - 09 Juli 2017

Oregon 2017

16 Augustus 2016 - 23 Augustus 2016

Sverige 2016

22 Juni 2015 - 13 Juli 2015

Florida 2015

Landen bezocht: