Bergen! - Reisverslag uit Blowing Rock, Verenigde Staten van Paul en Sophie - WaarBenJij.nu Bergen! - Reisverslag uit Blowing Rock, Verenigde Staten van Paul en Sophie - WaarBenJij.nu

Bergen!

Door: Sophie

Blijf op de hoogte en volg Paul en Sophie

19 September 2022 | Verenigde Staten, Blowing Rock

Hoi allemaal! Deze blog is later geupload. Ik schrijf dit op zondagmiddag, omdat er hier geen bereik is weet ik niet wanneer we dit kunnen posten.

Vanochtend was onze laatste ochtend op de KOA in Asheville. We hebben vooral genoten van iedereen die zijn (dak)tenten helemaal moest inpakken, terwijl wij niet eens het bed hebben hoeven inklappen. Anywho, we reden rond een uur of 11 pas weg richting Walmart.

We hadden inmiddels alweer een aardig boodschappenlijstje opgespaard. Naast eten en drinken hadden we nog een paar andere dingen nodig, zoals een borstel voor de BBQ. Paul kocht er ook nog een cool shirt van de Blue Ridge Mountains.

Na de Walmart vol gas de bewoonde wereld uit. Ons doel vandaag was een trail lopen bij Linville, daarvoor mochten we ons eerste stukje Blue Ridge Parkway rijden. Het was een korte trail, wij deden het stukje van 2,4 mijl, maar het uitzicht was er niet minder om. Het waren watervallen die we vanaf boven konden zien, ineens hadden we door hoe hoog we zitten. We zijn echt in de bergen!!

Na de hike reden we nog een stuk over de Blue Ridge Parkway richting de camping die we van tevoren hadden uitgezocht. Het uitzicht onderweg was werkelijk adembenemend, net een ansichtkaart. Het ziet er een beetje uit zoals je bergen vroeger tekende. Op de camping hadden ze gelukkig nog een paar plekjes vrij, dus die hebben we meteen maar gepakt. Er zijn weinig voorzieningen, we staan midden in de natuur – Julian Price Campground voor de geïnteresseerden. De waarschuwingen voor beren zijn hier volop aanwezig dus ik ben extra dankbaar voor ons busje vandaag.

Tot de volgende!

• 19 September 2022 - 19:35

Anne En Mitchell :

Hallo medereizigers!

Ik wilde vanalles zeggen over als die beer maar niet naar jullie campervan gaat blazen.. en toen bedacht ik me dat dat the three Little pigs zijn en t niks met beren te maken heeft...
    Ik zou die lekkere pumpkin spice toch maar goed opbergen voor de zekerheid! Wie weet lust ie dat ook wel.

Geniet van jullie niet echte anzichtkaart ❤️ het is jullie gegund!

Liefs,

• 19 September 2022 - 19:39

John En Nanny:

Fijn van jullie te horen. Wil wel even bij jullie zijn om al dat moois te zien. De bergen,watervallen de camping. Heel mooi allemaal. Doe voorzichtig met de beren, Lijkt mij best een beetje eng.

• 19 September 2022 - 20:04

Inge:

Top dat je weer een trailtje kunt lopen! Fijn weer in de natuur en dan nog wel met je huisje op wielen. Lekker je eigen bedje bij je.
    Wat wil een mens nog meer?
    Genieten jullie maar lekker!

• 19 September 2022 - 20:25

Marijke:

Wat een mooie plaatjes van de bergen en de waterval. Wel fijn dat je niet in een tent slaapt. Ik zou dat best eng vinden met beren in de omgeving. Ben zelf ooit eens wakker geworden in de tent, omdat ik zulke warme voeten kreeg. Lag er een zwerfhond op mijn voeten te slapen! Dat heb je met een tent met een sluiting van drukknopen. Jullie hoeven niet bang te zijn, dat er straks gezellig een beertje in jullie bed ligt!