Campinglife - Reisverslag uit Asheville, Verenigde Staten van Paul en Sophie - WaarBenJij.nu Campinglife - Reisverslag uit Asheville, Verenigde Staten van Paul en Sophie - WaarBenJij.nu

Campinglife

Door: Sophie

Blijf op de hoogte en volg Paul en Sophie

17 September 2022 | Verenigde Staten, Asheville

Hallo allemaal en welkom bij een nieuwe blog!

Vandaag niet heel veel te melden, het was een rustige dag op de camping waar we erg aan toe waren na de afgelopen dagen door het beloofde land heen crossen. Ik bakte op het gemakje weer pannenkoeken, dat was weer smullen! We liepen nog even om het meertje hier heen en toen was het al weer tijd om naar de KOA-activiteit te gaan. Er stond vandaag tie dye op het programma en daar wilden we graag aan meedoen! We kochten witte shirts met KOA Asheville erop in the office en hebben daarna met waterpistolen verf erop gespoten. Ze liggen nu te marineren, als we ze hebben uitgewassen zal ik wel een foto posten, ik ben in elk geval heel benieuwd hoe ze zijn geworden!

Verder bestond de middag uit een pittenzakspel, boekje lezen, PB[e-38]J eten, de route nog wat aanscherpen en vooral chillen. Verder heb ik op aanraden van Lazelle (die het weer op aanraden van José had) een app gedownload die vogelgeluiden kan herkennen. Op de camping zitten vooral blue jays, ik geloof niet dat ik die eerder gezien had.

Rond 6u ging de BBQ aan, vandaag stonden er hotdogs op het menu. Daarna bestelden we nog firewood, wat een vriendelijke meneer in geel shirt kwam brengen naar onze plaats. Fikkie stoken zijn wij niet zo goed in, het was nogal een achtbaan en er is zowat een hele keukenrol doorheen gegaan, maar het was wel weer een ervaring.. :)

Groetjes van ons uit Asheville! Morgen gaan we de Blue Ridge Parkway onveilig maken. Tot dan!

• 18 September 2022 - 07:56

Anne En Mitchell:

Hallo lieve mede reizigers,

Wat een lekker rustig dagje! Ik ben heel benieuwd naar de shirts

Als we terug zijn moeten jullie maar bij Mitchell in de leer. T is hier savonds onder de 10 graden dus die heeft inmiddels flink wat fikkiestook ervaring!

Liefs,
    Anne

• 18 September 2022 - 08:11

John En Nanny:

Lekker een dagje rustig aan doen. Camping life.
    Wat een mooie vogel. Echt schitterend. Rustig aan morgen. Fijne reis

• 18 September 2022 - 08:54

Inge:

Heerlijk zo’n relaxed campingdagje. Grappig van die vogelgeluiden app van José. Wij hebben er ook veel plezier van gehad. Nu op zoek naar de prachtige Red Cardinal. Daar stikt t van, dus zo moeilijk is de opdracht niet.
    Liefs uit herfstig Jdorp