First sterp: Würzburg - Reisverslag uit Würzburg, Duitsland van Paul en Sophie - WaarBenJij.nu First sterp: Würzburg - Reisverslag uit Würzburg, Duitsland van Paul en Sophie - WaarBenJij.nu

First sterp: Würzburg

Door: Sophie

Blijf op de hoogte en volg Paul en Sophie

13 September 2020 | Duitsland, Würzburg

Gütenabend meine Leute,

Een nieuwe reis is een nieuwe blog! Helaas vandaag niet naar New Mexico & Arizona gevlogen zoals gepland, maar een autoreis naar Oostenrijk begonnen. Ook mooi!

We waren vanochtend bijtijds opgestaan om alles nog goed in te pakken voor de reis. Veel hadden we al klaar staan, maar de dagelijkse spullen moesten nog worden ingepakt. Het was ook nog even spannend of alles in ons kleine autootje zou passen. Na wat passen en meten toch alles erin kunnen krijgen.

Uiteindelijk zijn we pas om 10 uur vertrokken van huis, maar dat was oke. Hit the road!

De weg hier naartoe was niet heel spannend. Ik heb tot iets over de helft gereden, waar we even stopten langs de weg om de benen te strekken. Het is op alle parkeerplaatsen langs de snelweg steeds heel druk, we hadden al 3 keer eerder geprobeerd om te stoppen maar toen was er gewoon geen plek. Uiteindelijk een plekje gevonden, onze zelf meegenomen broodjes kroket genuttigd en weer de baan op.

Uiteindelijk zijn we om half 4 aangekomen in Würzburg, Duitsland. Paul checkte in (max 1 persoon + mondkapje) en daarna geparkeerd en onze kamer gevonden.
Omdat het zondag is, is het lastig om een winkel of restaurant te vinden. We moesten wel nog eten, dus even Google Maps geraadpleegd voor open restaurants. Gelukkig zit er hier eentje beneden, die we kunnen zien vanuit onze hotelkamer. Super leuk Amerikaans restaurant! Zijn we toch een heel klein beetje in de USA geweest.

Zo, dat was het. Niet heel boeiend, hopelijk komt er van de week iets leuks. :-)

Tschuss & bis morgen!

• 13 September 2020 - 21:06

Ik:

Inderdaad niet zo spannend. Morgen voor de herkansing. Goede reis en voorzichtig an maar.

Take care,
    Remco.

• 13 September 2020 - 21:05

Inge:

Blij dat jullie veilig op de eerste bestemming zijn aangekomen. Zondag is idd alles dicht in D. En omdat de vrachtwagens op zondag niet mogen rijden blijft er weinig plaats over op de “bitte sauber halten”.
    Morgen weer even doorbijten op de Autobahn. Doe voorzichtig met die hardrijdende Duitsers.
    Voor nu slaap lekker en ik kijk al weer uit naar t volgende blog!

• 13 September 2020 - 21:44

Anne En Mitchell:

Fijne vakantie schatjes! Hopelijk kunnen jullie lekker genieten en uitrusten :D Ons bevalt het tot nu toe gelukkig goed bij de oosterbuurtjes. Wat leuk dat jullie toch nog een beetje Amerika hebben kunnen vinden op de eerste dag. Stay safe x