Dagje niks (net als morgen) - Reisverslag uit Sankt Michael im Lungau, Oostenrijk van Paul en Sophie - WaarBenJij.nu Dagje niks (net als morgen) - Reisverslag uit Sankt Michael im Lungau, Oostenrijk van Paul en Sophie - WaarBenJij.nu

Dagje niks (net als morgen)

Door: Sophie

Blijf op de hoogte en volg Paul en Sophie

19 September 2020 | Oostenrijk, Sankt Michael im Lungau

Hallo allemaal,

Vandaag hebben we weer niet zo veel gedaan. We hebben inmiddels door dat een vaste vakantieplek ons iets te rustig is. Normaal doen we natuurlijk rondreizen en dat is toch anders reizen en iets meer ons ding.

Anyway, het plan was vandaag om naar het adventurepark hier naast het park te gaan, dat is een klimbos. Helaas was die dicht, net als de skilift die we als backup plan hadden.

Paul had wel al eerder gekeken of er geocaches in de buurt zijn, dus we zijn op pad gegaan om die te zoeken. Bergschoenen aan en lopen maar door het bos! Onze vangst was twee geocaches. Ook had Paul de drone meegenomen, welke we ergens op een open plek in het bos hadden laten vliegen. Leuk speelgoed. Zo midden in de natuur voelen wij ons toch het best, dan maakt het niet uit in welk land we zijn. Ik zal proberen nog wat foto's te posten die Paul heeft gemaakt met de drone.

Terug op het park hebben we de tafeltennistafel maar eens even uitgetest, dat was ook wel vermakelijk. Paul is later nog even gaan zwemmen in het zwembad, maar dat was verder de dag eigenlijk wel. Nog even boekje gelezen en zowaar gekookt vanavond.

In het hele weekend is alles hier dus blijkbaar dicht, niet alleen op zondag. We moeten ons morgen dus ook zien te vermaken, maandag gaan we weer richting Nederland.

Zo, nu eerst WER IST DER MAULWURF kijken. :-)
Sorry voor een saaie blog!! Doooeeeiiii

• 19 September 2020 - 21:44

Inge:

Hoi hoi
    Op zich best wel goed om niks te moeten. Zwemmen, dronen, geocachen, koken; prima.
    Klinkt toch best okee. Anders, ja.
    En de mol kijken is ook ontspanning.
    Groetjes uit jullie toekomstige habitat.
    Geniet nog morgen!

• 19 September 2020 - 21:49

Anne En Mitchell:

Ohja, geocachen! Dat wilde ik ook nog doen. Helemaal vergeten. Lekker niks doen is ook wel eens fijn! Wij gaan morgen onderweg terug langs een waterval, misschien is er bij jullie ook zoiets waar je naartoe kan wandelen? Of een ruïne oid? Geniet nog even van de rust om jullie heen! X

• 20 September 2020 - 12:53

Marijke :

Wat heeft Oostenrijk toch een prachtige natuur. Mooie foto's met al die vergezichten. Wij hebben nog nooit Kaiserschmarren gegeten. Ziet er erg lekker uit. We zijn nu wel gewaarschuwd en bestellen dan ook maar één portie voor z'n tweeën. Goede terugreis. Groetjes van ons.