Bristol will always have my heart - Reisverslag uit Eastpoint, Verenigde Staten van Paul en Sophie - WaarBenJij.nu Bristol will always have my heart - Reisverslag uit Eastpoint, Verenigde Staten van Paul en Sophie - WaarBenJij.nu

Bristol will always have my heart

Door: Sophie

Blijf op de hoogte en volg Paul en Sophie

13 September 2022 | Verenigde Staten, Eastpoint

Deze blog gisteravond geschreven, want er was geen bereik op de camping. Heb hem extra lang gemaakt als goedmakertje. :)

Mornin'!

We werden dit keer wat later wakker, het was zelfs al licht. We keken uit het raampje en het was mistig om ons heen, een heel apart maar mooi gezicht. En wat nu? We werden wakker in de tuin van de Creels. Geloof je toch niet?

Toen we moed verzameld hadden om het bed uit te komen was inmiddels de garage open - een teken dat we welkom waren. Een kop koffie verder kregen we een enorm ontbijt geserveerd. Pannenkoeken, eieren, bacon, worst, grits.. Het kon niet op. Wat een fantastisch lieve mensen. We hebben veel gekletst en op hun deck gezeten, waar we de hummingbirds bekeken en nog meer kletsten. De laatste keer dat we ze zagen was alweer 4 jaar geleden, dat was twee weken voor een enorme orkaan de hele regio kapot heeft gemaakt. Je ziet dat ook nog aan veel terug. Veel updates dus over van alles en nog wat.

Na nog geen 24 uur zat onze tijd samen er helaas alweer op. Het blijft altijd lastig om afscheid te nemen, omdat je niet weet wanneer je ze weer ziet en ik ze erg mis.

We gingen nog even Bristol in om langs de school te rijden en een winkeltje waar ze wat lokale dingen verkopen. In de drug store hebben ze shirts van de school (go bulldogs!) en heb ik een bordje gekocht met 'Bristol will always have my heart'. Vond ik wel passend.

We vervolgden onze weg naar St. George Island, waar we tot onze verbazing een tijd geleden een campingplek hebben gescoord. Weer een item van mijn bucketlist! Busje geparkeerd, badkini's aan en hup de zee in! Wat is er beter dan dat? De pelikanen vliegen je om de oren. Onderweg naar het strand vanaf de camping kom je langs 2 stukken water waar alligators zitten, dat is wel een raar idee. Zeker ook omdat ik een meter van onze picknicktafel een slang zag. Goed opletten waar je loopt dus.

De Creels hadden ons aangeraden om bij The Blue Parrot te eten op St. George, dus de barbecue is nog steeds niet in elkaar gezet. When in Rome... We reden er na het douchen heen en genoten van ontzettend lekker eten aan het strand. Paul had scallops en shrimp, ik een beroemde Blue Parrot cheeseburger, we hebben weer gesmuld. Na het eten nog naar de lokale ijssalon, wat echt een must is op St. George en met zonsondergang teruggereden naar de camping. Een mooiere dag kan ik me niet voorstellen.

Ik wil jullie trouwens allemaal bedanken voor de reacties, vinden we super leuk!! En Peter en Jose - heel leuk dat jullie ook meelezen, we hebben aan jullie gedacht deze afgelopen dagen. Jammer dat wij niet naar Parramore konden. :p

Veel liefs van ons!

• 13 September 2022 - 16:23

John En Nanny:

Wat een geweldig verhaal weer. Fijn te horen dat jij je altijd thuis voelt komen. Een warm onthaal. Zijn lieve mensen. Wel eng lijkt me dat jullie onderweg langs twee meertjes met alligators liepen. Zo vlakbij waar jullie de zee in gingen. Wellicht is de afstand wat groter. Maar toch. Zijn benieuwd naar jullie verslag van morgen.

• 13 September 2022 - 17:18

Remco:

Toch nog gelukt moet je maar denken met posten. Fijn om te lezen weren jullie bij de Creels hebben genoten.
    Nu weer on the road. Veel plezier.

• 13 September 2022 - 17:20

Inge:

Wat cool dat jullie wel hummingbirds hebben gezien bij Lazelle! Zulke bijzondere vogeltjes!

Fijn dat je weer even thuis was in Btown en Bristol. Is toch een onuitwisbare tijd geweest.

Lekker gezwommen in de Golf? Zo vreemd idee dat wij daar 4 maandjes geleden waren.

Super nieuwsgierig naar de belevenissen van morgen weer! Go Bulldogs!!

• 13 September 2022 - 18:59

Peter En Jose:

Wat een mooie foto van jullie op het terras bij de Creels.
    Jullie stralen helemaal, je kan goed zien dat jullie er van genieten.
    Wij hebben ook zulke leuke dagen gehad in BT. Het zijn hele lieve mensen. Ik vind het alleen niet eerlijk dat jij wel de hummingbirds van Lazelle hebt gezien. Daar had ik echt op gehoopt.
    En dan het zwemmen en de pelikanen, leuk om de dingen te lezen die wij kort geleden ook hebben meegemaakt. En wat jammer dat jullie niet bij Parramore zijn geweest, hadden we dat ook kunnen delen.
    We zijn benieuwd naar jullie volgende belevenis!

• 13 September 2022 - 20:53

Angela En Ruud:

Wat fijn dat jullie je alweer zo snel thuis voelen in Amerika! Jullie zien er echt happy uit, samen met je pleegouders en elkaar. Zo stoer ook, Paul achter het stuur in die toch wel heel aparte camper! Ik kijk alweer uit naar morgenochtend, naar een nieuw verhaal