On our way! - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Paul en Sophie - WaarBenJij.nu On our way! - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Paul en Sophie - WaarBenJij.nu

On our way!

Door: Sophie

Blijf op de hoogte en volg Paul en Sophie

14 September 2018 | Nederland, Almere Stad

Hallo allemaal! Daar zijn we weer! Een nieuwe reis dus we mogen weer schrijven :-)

Morgenochtend vroeg is het zover, dan vertrekken we voor de verandering eens naar de VS. Althans, dat is de bedoeling. Orkaan Florence trekt over de oostkust en daar moeten wij nu net naartoe. We vliegen op Atlanta en die ligt in het pad van de orkaan. We gaan er als nuchtere Hollanders maar vanuit dat alles goedkomt en het allemaal niet zo gevaarlijk is. Meer kunnen we niet.

We vliegen naar Panama City en dan verblijven we een tijdje bij de Creels. Hier heb ik een hele tijd bij in huis gewoond toen ik op school zat in de VS en het zijn echt superlieve en leuke mensen. Afgelopen april waren ze in Nederland dus Paul kent ze inmiddels ook. Ik hoop hem een beetje mijn tweede thuis te kunnen laten zien in Blountstown/Bristol. Verder maken we ook nog een paar uitstapjes, maar dat lezen jullie vanzelf wel, we gaan niet alles verklappen!

Anyways, we kijken er naar uit om weer te schrijven en om jullie reacties te lezen! We zijn klaar voor een nieuw avontuur!

Groetjes en hopelijk tot morgen!

• 14 September 2018 - 16:56

Inge:

Heel goede reis gewenst!! Hopelijk vliegen ze met een omweggetje langs Florence.
    Als je eerst maar in Atlanta bent. Naar PC zal wel lukken zaterdag.
    Lieve groetjes natuurlijk aan Lazelle and Jerome!!!
    Veel plezier jongens, jullie hebben het dik verdiend!!
    Liefs,
    Inge

• 14 September 2018 - 19:06

Angela Van Wijk:

Veel plezier lieverds! Goede vlucht en a safe journey. Geniet er maar van na al die stressvolle weken. Hopelijk voelt Sophie zich in de vs iets beter.
    xxx
    Angela

• 15 September 2018 - 17:28

Rick:

Veel plezier, heb je geen afscheids knuffel kunnen geven sophie :( die hou je van me tegoed, of je kan hem natuurlijk bij paul cashen ;P
    Hopelijk is het weer goed wanneer jullie aankomen :S ipv een orkaan op het vliegveld :S

Geniet van jullie tijd in de USA

Rick