Made it! - Reisverslag uit Blountstown, Verenigde Staten van Paul en Sophie - WaarBenJij.nu Made it! - Reisverslag uit Blountstown, Verenigde Staten van Paul en Sophie - WaarBenJij.nu

Made it!

Door: Sophie

Blijf op de hoogte en volg Paul en Sophie

15 September 2018 | Verenigde Staten, Blountstown

Hoi! We zijn er hoor.

Vanochtend (?) stond de wekker om 4 uur. We moesten van het hele huis de laatste dingen nog inpakken - in de koffer en verhuisdozen. Alles moet netjes voor de bezichtigingen die zullen plaatsvinden in onze vakantie. Om 5 uur werden we opgepikt door de taxi, want er reden natuurlijk nog geen treinen. Eenmaal op Schiphol ging alles smooth, net als tijdens de vluchten. Onderweg nog wel een stukje van Florence meegepakt waardoor we wat turbulentie hadden, maar het viel gelukkig allemaal reuze mee.

Eenmaal in Panama City (Florida, natuurlijk) ging ik op zoek naar de koffer en Paul zorgde voor een huurauto. Toen we naar buiten liepen voor de auto waren we een beetje verbaasd: Het waren alleen enorme auto's. Nou ja, misschien staat er ergens een kleintje achter? Nee hoor. We hebben gewoon een soort bus. It's huge. Het was nog even lastig hoe hij aan moest - het is namelijk een vet fancy ding zonder sleutel en daarvoor moet 'ie in Park staan om hem te starten. Je moet het maar weten. Ik was ondertussen alweer teruggerend naar binnen (in 36+ graden), maar we zijn eruit gekomen.

Onderweg naar het huis van de Creels seinden allemaal mensen naar ons, dus Paul dacht dat zijn lichten verkeerd stonden. Nee hoor, er was een ongeluk gebeurd met helikopter en alles erbij en daardoor was de weg afgesloten. Achteraf vernomen dat er (zeker) één dode was.

Toen we steeds dichter bij Blountstown kwamen herkende ik al straatnaambordjes en andere herkenningspunten. It's good to be back.

Mijn Amerikaanse ouders wachtten ons op in town en we zijn naar hun huis gegaan. Het is heel gezellig en het is fijn om weer bij ze te zijn. Ze hebben ook genoeg hondjes om mee te knuffelen. We hebben lekker bij Pizza Hut een pizza geinhaleerd en nu is het wel weer tijd om te gaan slapen. Ik geloof dat we al 24 uur op zijn, na een hele korte nacht.

Morgen wacht ons een hele leuke en drukke dag. Ik heb er zin in! Tot morgen!

• 16 September 2018 - 04:14

Angela Van Wijk:

Haha, het is maar goed dat Paul lang is, anders verdween hij achter het stuur! Gelukkig genoeg ruimte voor de koffers. Have fun!
    xxx
    Angela

• 16 September 2018 - 05:05

Inge:

Goedemorgen! Zo fijn dat de reis, ondanks Florence, zonder problemen is gegaan! Op Flightstat.com zag ik enorm veel verticaal gezigzag. Was al bang dat jullie met afgeplatte schedels zouden arriveren.
    Leuk om na ruim zes jaar weer terug te zijn, ja. En kan Paul ook zien waar je hebt gewoond en op school gezeten.
    Ben alweer razend benieuwd naar het volgende verslag!! Veel plezier, y’all!
    Liefs, Inge