Turnpikes 'n Guns - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Paul en Sophie - WaarBenJij.nu Turnpikes 'n Guns - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Paul en Sophie - WaarBenJij.nu

Turnpikes 'n Guns

Door: Sophie

Blijf op de hoogte en volg Paul en Sophie

24 September 2018 | Verenigde Staten, Orlando

Goedemorgen!

Vandaag was weer een drukke dag. We vertrokken niet al te vroeg uit Miami weer in noordelijke richting. We hadden een hotel geboekt in Kissimmee (Orlando) dus daar ging de reis naartoe vandaag. Gelukkig dit keer maar 3,5 uur, dat is nog wel te doen.

Eenmaal in Orlando gingen we naar een outlet winkelcentrum, want dit had een meisje in een winkel in Miami ons aangeraden. We gingen erheen en het viel ons eerst tegen, want niet iedere winkel bleek een outlet winkel te zijn. Toen we die wel hadden gevonden, zijn we losgegaan. Paul heeft 2 paar nieuwe Vans gekocht voor weinig en ik heb toch ook maar een nieuwe zonnebril gekocht - ook voor niks. Toch goed dat we daar even langs zijn gegaan.

Daarna hebben we het hotel opgezocht. Onze hotelkamer is enorm! We hebben twee slaapkamers, twee badkamers, een volledige keuken en een woon- en eetkamer. Deze hotelkamer is groter dan ons huis thuis! Wel even van genieten.

Onderweg naar Orlando stond er iedere paar kilometer een billboard van Machine Gun America. Dat leek ons wel een interessante ervaring! We hadden het even opgezocht en zijn uiteindelijk naar een andere goedkopere, professionelere gegaan.

We moesten eerst ons rijbewijs inleveren en aanvinken dat we geen convicted felons zijn of psychische problemen hadden en we mochten! Paul koos ons wapen uit, een Glock 17. Hij nam er nog een suppressor bij en we gingen de ruimte in waar je kunt schieten. De man van de shooting range liet alles zien en daarna mochten we zelf proberen terwijl hij ons hielp. We schoten op zo'n papieren mannetje en leerden precies wat we moesten doen. Wat een ervaring! Het ging ook best wel goed, ik schoot meteen in de roos en de rest ging ook wel aardig. We vonden het wel allebei eng, ook het idee dat er mensen naast je staan met zo'n apparaat, maar toch iets wat je nooit meer vergeet. De Finnley-uitspraak "ik vind het scary" kwam wel een paar keer voorbij. :-)

Nou, dat was het weer voor vandaag! Toch weer een gekke dag waarop we weer iets geks hebben gedaan. Tot morgen!

• 25 September 2018 - 03:32

Angela Van Wijk:

Stoerrrr!!!

• 25 September 2018 - 16:29

Inge:

Rednecks!

• 26 September 2018 - 16:01

Marijke:

Dat ziet er wel heel spectaculair uit in zo'n schietcabine!
    Mooi ook, die foto van dat prachtige strand. Jullie beleven heel wat, zo te lezen.
    Geniet nog van de laatste dagen en wij genieten van de verhalen.
    Groetjes Aad en Marijke.